* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacje, rękojmia i gwarancja przy sprzedaży w obrocie handlowym i konsumenckim po zmianach od 1J.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Termin: 2024-11-18 - 2024-11-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1790.00 zł 2201.70 zł brutto (Vat 23%) |
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm2009-05-21 15:09:47Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych. |
|
Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.2009-05-18 14:04:21W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
|
Salon Edukacji i Kariery2008-10-07 10:58:45Salon Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS21-23 października 2008 Centrum Targowe MTG SA Gdańsk Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS, który towarzyszy 4. edycji Targów Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji TECHNICON – INNOWACJE |
Szkolenia podatki Sopot-Wyścigi, Warmińsko - Mazurskie Effect Group Sp. z o.o
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.